vrijdag, januari 28, 2011

Update sms-verkeer

(zie vorige post voor het begin).

Iedere avond een sms'je over het verloop van de dag:

woensdagavond:
Het was weer een gezellig dag. We hebben gebowld en we zijn naar het graf van Franco geweest. En ik heb nu een hoed gekocht en iedereen zegt dat ie cool staat.

Gisteravond was de laatste avond in Madrid. Ze hadden een tapas diner en een soort van bonte avond. Om 23.30 uur bliepte mijn gsm:

Was gezellige dag, feest is ook leuk, de eerste meisjes zijn al gaan huilen. Ik, Jason, Michel en nog een paar proberen ze te troosten maar het lukt niet echt. Ondetussen zijn mijn schouders nat geworden van de tranen en zweet. Niemand wil naar huis, ik ook niet. De rest vertel ik nog wel.

Gelukkig heeft ie het naar zijn zin. Alleen beetje jammer te lezen dat ie niet naar huis wil ;).

Vanavond laat horen we wel meer................

1 opmerking:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.