dinsdag, december 05, 2006

Sint op school

Vandaag op school Sinterklaas gevierd. Als lid van de ouderraad heb ik het voorrecht een hele dag aanwezig te zijn en alles mee te maken wat er gebeurd op school.
Heerlijk!

De intocht was super, het weer werkte mee en de ochtend heb ik doorgebracht met een van de Pieten die de hogere klassen bezocht (die 's middags pas een sint-viering hadden). (De kleuters werden ondertussen bezocht door Sint en 2 Pieten).

De meeste klassen waren bezig met de surprises (groepen 6 , 7 en 8) en de groepen 3, 4 en 5 deden allemaal leuke dingen. Piet werd vooral in de lagere groepen belaagd door kinderen met de meest leuke vragen. Van: "Weet jij hoe ik heet?" en "Hoe oud is Sinterklaas" tot "Ik heb gisteren een auto gekregen maar er zat geen gebruiksaanwijzing bij en mijn vader weet ook niet hoe het moet. Kun je de gebruiksaanwijzing even nasturen".

Echt lachen....

's Middags de viering van de midden- en bovenbouw bijgewoond. Alle groepen deden een optreden voor de Sint en 2 juffen deden een toneelstuk waarin Sint en de Pieten ook altijd meespelen.

Daarna nog even borrelen met een ontmaskerde Sint en de Pieten, schoolteam en de ouderraad. Altijd heel gezellig maar om 5 uur was ik blij weer thuis te zijn.

Al met al een geslaagde dag.

Jippie!!! Volgend jaar mag ik weer (al is het dan de laatste keer).


Op de foto de Sint, Pieten en de bijna voltallige ouderraad.


1 opmerking:

Marjolein zei

Klinkt allemaal heel gezellig zeg!! Leuk dat je dan in de ouderraad zit he, heb je toch een beetje voordeel!