woensdag, februari 14, 2007

Dutch Dare 7#

De opdracht voor Dutch Dare #7 was:

Nederland is maar een klein landje..............., maar wat lopen er toch een hoop mooie mannen rond!!!
Welke bekende Nederlander vind jij stiekem wel een lekker ding? Met wie zou jij wel een beschuitje willen eten? Bij welke acteur zwijmel jij helemaal weg? Wie is degene die jouw hart op hol laat slaan?
Zucht........ het zijn er zoveel!!Denk maar eens aan het Nederlands elftal, de vele acteurs van tv, een zanger of misschien is het wel je eigen mooie man!Laat het ons weten!! Maak een layout van jouw hunk!! Maar....... je mag geen rood of roze gebruiken en er moet een hart op je layout zitten!!


Nu vond ik het wel een leuk idee om een bekende nederlander te "gebruiken" maar om daar dan een hart bij te zetten...... Dat is weer wat anders.Daarom heb ik er maar de zin "Jij hebt hart voor je sport" bij gezet. Vond ik in dit geval wel passen.


Het was trouwens nog en hele toer een beetje fatsoenlijke foto's (lees: voldoende pixels) te pakken te krijgen, maar uiteindelijk zijn deze foto's nog het beste.
Journaling:
Als jij op de televisie bent, móét ik gewoon kijken.
Ik vind het fantastisch hoe jij omgaat met je sport.
Je gaat er helemaal voor. Je bent heel eerlijk tegen jezelf,
durft er voor uit te komen wanneer een race niet ging zoals het moet.
Je bent enthousiast als het wel gaat zoals het moet.
Je ogen stralen en iedereen kan zien dat jij met veel plezier je sport beleeft.
Je kunt zo blij zijn als een kind met een goede tijd of balen als een stekker
met een slechte tijd en je doet dan ook geen moeite om te verbergen hoe je je voelt.
Ik geniet ervan je te horen praten, met al je enthousiasme
en dat je daardoor nog meer gaat stotteren dan normaal
is alleen maar leuk om te horen.
Jij brengt vaak een glimlach op mijn gezicht.
Ik hoop dat ik nog vaak naar je kan kijken.

7 opmerkingen:

Je@net zei

Hartstikke leuk geworden Jolanda!!!
En ja....Erben!!! Klasse gozer!!

Daffie Online zei

Wat een superidee om dat hart op die manier te gebruiken!
En een geweldige man heb je gekozen :)

eliane zei

hij is leuk Jolanda ! Ik zal ém dit weekend maken...........en plaatsen op mijn blog !

Monique zei

Leuk opgelost met dat hartje op deze manier! Mooie lo geworden!

linda loe zei

Hij is erg leuk en zeker hoe je hem omschreef een man met een hart voor de sport en altijd eerlijk

Groetjes Linda
http://linda-loe.blogspot.com/

Anoniem zei

Superorigineel Jolanda! Leuk dat je weer mee hebt gedaan met de dare!

Marjolein zei

Leuk joh! goed idee!!!!!!