dinsdag, januari 29, 2008

Getagged

Ik ben getagged door Marinka Bedankt!

Dit zijn de regels.

1. Je moet de regels posten voordat je je antwoorden geeft.
2. Je moet een ding over jezelf opnoemen met iedere letter van je middelste naam. (Als je geen middelste naam hebt, gebruik je je meisjesnaam).
3. Nadat je getagged bent, moet je je blog updaten met je middelste naam en je antwoorden.
4. Op het eind van je post, moet je net zoveel personen "taggen" als er letters zitten in je middelste naam. (Laat wel even een berichtje achter op hun blog dat je ze getagged hebt en dat ze de regels op je blog kunnen lezen....)

Nou, daar gaat ie dan..... Mijn middelste naam is Maria (gelukkig niet zoveel letters....)

1. Moeder van 2 jongens
2. Afspraken kom ik (altijd) na.
3. Roepen kan ik heel goed, vooral als Rutger weer eens scoort, zoals afgelopen zaterdag.
4. Zoals IK ben ben ik goed. Ik ben precies zoals het moet...... mijn favoriete quote!
5. Ademen door mijn neus kan ik niet (goed). Er zit iets verkeerd in mijn neus, zou met een operatie verholpen kunnen worden, maar dat durf ik dan weer niet......

Ik geef deze tag door aan Eliane Marjolein Veerle Arianne en Jeanet


Succes ermee, meiden!

2 opmerkingen:

eliane zei

o jeetje , ik snap ém niet helemaal en ik ben geeneens blond.
Please Jolanda leg het me nog even uit... en dan doe ik het ..

eliane zei

ik snap het ...