zondag, april 29, 2007

19 jaar

19 jaar geleden zagen we er zo uit.

Het lijkt soms al zo lang geleden, maar iedereen weet het nog goed.

"De dag voor Koninginnedag, wie doet dat nou", zei mijn ene zus.
"Lekker een dag extra vrij", zei mijn andere zus, die toen nog op school zat.
"Jij bent hier wel heel populair", zei een Belgische collega tegen G., toen hij zag dat het hele dorp versierd was. Die had niet door dat het de volgende dag Koninginnedag was.....

Dat is het leuke van 29 april. Iedereen kan het altijd goed onthouden (niet dat dat hoeft, hoor). Mar de trouwdatum van mijn zus en schoonzus, daar moet ik altijd toch even over nadenken.

PS. Lezen jullie ook even het blog hieronder, als je dat nog niet hebt gedaan (vraagt R.)

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd!! Waar blijft de tijd.....zucht.... ;-)

Anoniem zei

Vanharte gefeliciteerd met julie huwelijksverjaardag.
Ik zag vrijdag dat er ook al op nieuw wat vlaggen uithingen in Terneuzen ...wat zijn jullie toch populair ;-))

Grts,
Veerle