zondag, augustus 27, 2006

Getagged

Ik ben getagged door Marjolein "Dutchie in Canada" over mijn 5 meest rare/gekke dingen.

Moeilijk hoor, een paar weet ik er wel te verzinnen, maar 5!!!
Toch maar proberen.

1. Ik vind het leuk om ergens heen te gaan met man, kinderen, familie, vriendinnen, maar
op vakantie gaan is niet zo mijn ding. Terwijl anderen niet kunnen wachten tot ze vertrekken heb ik zoiets van: laat mij maar lekker thuis, bij mijn eigen dingetjes, da's ook al goed. Gek he!

2. Ik heb een hekel aan fietsen! Zelfs eventjes op de fiets om boodschappen te halen is al niet mijn ding. Als de auto voor de deur staat pak ik die dus meestal. Ook een eindje fietsen is voor mij niet weggelegd. Ik heb een man en een zoon die graag fietsen, en vooral hard. Daar hou ik dus helemaal niet van. Ik wil best een eindje fietsen , maar dan op mijn tempo en niet om er zo snel mogelijk te zijn. Raar he.

3. Ik vind het leuk mee te gaan naar de voetbalwedstrijden van mijn zoon en zijn team. De meeste moeders (behalve mijn "collega"-moeders, want die zijn er bijna allemaal altijd bij) laten dat aan de vaders over, of ze laten de kids alleen gaan. Ik vind het geweldig leuk om te zien hoe die kinderen genieten van het spelletje, zowel de wedstrijden als de trainingen. Vreemd he.

4. Ik zit de ouderraad op school. Niet zo gek misschien?? Nou, een heleboel ouders doen het niet, vinden het eng, gek, hebben geen tijd e.d. En ik.....ik vind het fantastisch leuk om te doen.

5. Verder weet ik zo niets te verzinnen. Helaas. Ik zal best nog gekke/rare gewoontes hebben, maar die kan ik zo snel niet opnemen. Wie het weet mag het zeggen.

Nu nog 5 anderen noemen die ik weer moet taggen........ Moeilijk hoor. Ik ken niet zo veel mensen die een weblog bijhouden, behalve dan die al getagged zijn door anderen.
Ik tag in ieder geval Maaike, Anita de Hooge, Tanja Bos, Fauve van Maanen en zoek nog even verder naar iemand anders. Ik hoop veel gekke/rare dingen van jullie te lezen!

Geen opmerkingen: