woensdag, september 20, 2006

Jarig!

Gisteren was ik jarig.
Zondag had ik het al voor de familie gevierd, en gisteren kwamen er nog wat vriendinnen. Ik ben weer vreselijk verwend. Van man en kids kreeg ik 2 bedels voor aan mijn tedoraketting.

De grote bol en het bedeltje links ervan waren door mijn oudste zoon uitgezocht (de rest had ik al).

Van mijn familie heb ik voornamelijk geld gekregen (wat moet ik daar toch mee doen?? Wacht eens, ging ik de 30e niet naar een grote scrapwinkel??)

Van vriendinnen kreeg ik bloemen, chocolade, een pakket met dipstokjes, kruiden en olijfolie, nog meer chocolade (hoezo chocloholic?), leuke onderzetters, gemaakt van oude tegeltjes.

Ik ben dus weer reuze verwend.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie ketting Jolanda!

Marjolein zei

Leuke kado's Jolanda!! Zeker die ketting, heel apart!
Enne, wat moet je nou toch met al dat geld??? Gat ellendig hoor:-)