vrijdag, september 08, 2006

Leuke post vanmorgen


Vanmorgen lagen ze op de mat. Mijn prima flowers.
Ik was een eind door mijn voorraad heen (vooral de blauwe) en ik had al op een heleboel sites gekegen maar nergens blauwe meer te vinden, natuurlijk. Overal op.
Tot ik een site tegenkwam waar ze nog wel waren en het mooie was, ze verstuurt ze per zakje ipv met het flesje erbij. Scheelt een hoop in de verzendkosten. En als je wilt kun je ook een half flesje laten versturen. Want ik hoef geen honderd gele flowers maar zo'n 20 is dan wel weer leuk.
Ik ben weer helemaal blij!!
Nu snel even naar Blokker of Xenos voor een paar leuke glazen flesjes of potjes om ze in te doen. Want zeg nou zelf.......... het staat toch leuker in een potje op je vensterbank bij je scraptafel dan zo in een plastic zakje!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

KWIJL.... mag ik een bakkie???

Marjolein zei

Gaaf man..... waar heb je die weg? Hier in de buurt, vertel vertel, ik heb maar 1 potje en duidelijk de verkeerde tint!!!!!!