zondag, september 17, 2006

Suus


Vandaag kregen we Suus op bezoek. Ik vierde alvast mijn verjaardag. Omdat alle familie ver weg woont, doen we dat altijd in het weekend.
Voor wie het niet weet, Suus is het dochtertje van mijn zusje en zwager. Ze wordt 6 december 2 jaar. We zien elkaar niet zo vaak, eigenlijk alleen maar bij verjaardagen, vader- en moederdag en kerst. En soms eens als we toevallig tegelijk bij mijn ouders zijn. Een mooiem geglenheidnom weer eens een paar foto's te maken, dan kan ik weer eens een meisjes-Lo scrappen.
Ik had nog een klein stoeltje van toen W. en R. klein waren en daarop zat ze als een prinsesje.


Suus is helemaal fan van onze katten. Op een gegeven moment kroop ze bij Blacky in de buitenren.

Blacky vond het allemaal wel goed hoor. Maar op den duur wilde er ze toch weer uit.
Leuk om haar, en haar ouders en de rest van de familie, weer te zien.

Geen opmerkingen: