vrijdag, november 10, 2006

Weer wat CJ's af

Weer lekker aan de scrap geweest afgelopen week.
Er moesten weer wat CJ's opgestuurd worden en door de drukte de afgelopen weken was het weer snel-snel-snel om het op tijd op de post te krijgen.
Het eerste CJ had als thema: A coffee and tea moment


Het tweede CJ ging over All you need is love and..... Waar hou je nog meer van dan van je gezin/familie.


Het 3e CJ ging over dromen. Ik vond het een moeilijk onderwerp. Iedereen heeft dromen maar hoe zet je dat op papier. De meesten in het boek voor mij hadden als droom een baby of trouwen. Nou getrouwd ben ik al en baby's? Die tijd heb ik wel gehad....

Wat dan..... Uiteindelijk heb ik gekozen voor droomreizen, die ik ooit nog eens wil maken.

Inmiddels liggen er weer wat CJ's voor eind van deze maand. Als het goed is komen er begin december 2 CJ's terug van hun reis door Nederland. Mijn thema's voor die CJ's waren: Mijn stukje Nederland en Mijn scrapplek.

Ik ben heel benieuwd hoe de bijdrages van de deelnemers eruit zien.

Veder heb ik de liftlo voor een scraplijst ook af, maar die mag ik pas zondag laten zien, dus nog even geduld......

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi geworden!!!